Despre Edenboutique.ro

Despre noi

Bine ati venit pe EDENBOUTIQUE.RO

 Bine ati venit pe taramul minunat al bijuteriilor din argint, locul in care echipa noastra tanara si entuziasta doreste sa va asiste in comertul electronic si sa va ofere produse si servicii la cele mai inalte standarde. Aici puteti gasi o gama diversificata de bijuterii la un raport excelent calitate - pret si puteti oferi cadouri speciale celor dragi.

Va multumim si va uram SPOR LA CUMPARATURI!

 

Echipa EdenBoutique.ro
http://www.edenboutique.ro
Telefon: 0377 101 570


Program call center:
Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
Sambata - Duminica: Inchis

 

Program de Sarbatori: 

24, 25, 26 decembrie: call center inchis; se pot plasa comenzi online dar nu vor fi expediate pana in urmatoarea zi lucratoare a firmei de curierat colaboratoare.
27 - 30 decembrie: program normal (exceptie zilele de weekend)
31, 1 si 2 ianuarie: call center inchis; se pot plasa comenzi online dar nu vor fi expediate pana la urmatoarea zi lucratoare a firmei de curierat colaboratoare.

 

Metoda de plata:

Ramburs - plata integrala se efectueaza curierului, la livrare.

Livrarea:

Livrarea se efectueaza prin curier la adresa de livrare mentionata de dumneavostra in Formularul de Comanda afisat in pagina de finalizare comanda.

Livrarea se face prin agentia de curierat  colaboratoare, doar in aria de acoperire si in sediile acestora de pe teritoriul Romaniei.

Termenele estimative de livrare pentru produsele care nu se afla pe stocul fizic, sunt specificate in pagina produselor langa butonul "adauga in cos".

Atentie! Toate termenele de livrare afisate pe site sau comunicate de catre reprezentantii nostri sunt doar cu caracter estimativ, deoarece acestea pot fi depasite din motive exterioare companiei noastre ( de ex: indisponibilitatea aleatorie si ulterioara a produselor de la furnizorii colaboratori sau in fabrica, intarzieri nejustificate ale agentiei de curierat colaboratoare, ale furnizorilor, ale transportului international sau ale procedurilor vamale.
Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile si neplacerile cauzate de catre agentia de curierat colaboratoare.

 

Puteti returna un produs in termen de 15 zile lucratoare de la primirea acestuia.

Solicitarea de retur se poate face telefonic la numarul 0377 101 570 sau pe adresa de mail contact@edenboutique.ro in urma careia puteti primi un numar de retur (Numar RMA) si mai multe informatii in legatura cu procedura de returnare a produselor. Atentie, serviciul de retur este gratuit doar prin intermediul firmei de curierat cu care colaboram (DPD curier) si nu prin intermediul altor firme de curierat preferate de catre client.

- produsele nu trebuie sa prezinte deteriorari cauzate de cumparator in mod direct sau indirect (ambalate insuficient sau necorespunzator);
Atentie! in cazul in care coletul returnat de catre client a fost pierdut de catre firma de curierat colaboratoare din cauza ambalarii necorespunzatoare a returului de catre client, clientul nu va primi restituirea sumei aferente returului pana cand returul va fi gasit si sosit in sediul firmei.

- produsele trebuie sa fie nepurtate si sa nu prezinte urme de amprente sau uzura, sa fie returnate impreuna cu accesoriile insotitoare (cutie ambalaj bijuterie, cutie de transport, certificat de garantie).

Returnarea efectiva a produsului se face prin curierat rapid, dupa ce am inregistrat cererea de retur a clientului cumparator.

 

Restituirea se face in termen de 15 zile lucratoare de la primirea returului astfel:

Solicitarea de retur este obligatorie si se face la numarul de contact 0377 101 570 sau pe adresa de mail contact@edenboutique.ro unde ne puteti trimite contul IBAN si numele titularului de cont. De la data trimiterii si primirii contului IBAN si a numelui titularului de cont se va face restituirea sumei aferente produsului returnat in termen de pana la 15 zile lucratoare.

De asemenea ne rezervam dreptul de a refuza sau de a anula orice comanda in cazul in care destinatarul nu raspunde la numarul de contact furnizat in comanda in decurs de 2 zile lucratoare, sau in cazul in care nu se gaseste la adresa si data stabilita si confirmata anterior livrarii.


Important:

Din cauza numarului foarte mare de colete in tranzit la curierat, in perioada Sarbatorilor de iarna, pot exista intarzieri de livrare de pana 10 zile lucratoare in functie de zonele afectate sau greu circulate.

Este foarte important sa vizualizati detaliile si caracteristicile produselor pe care doriti sa le achizitionati, mentionate in pagina fiecarui produs din magazinul nostru, impreuna cu termenele estimative de livrare scrise cu verde langa butonul " adauga in cos" (aceasta mentiune este valabila doar pentru produsele disponibile la comanda). Verificati dimensiunile produselor si diametrele inelelor mentionate pe pagina fiecarui produs, deoarece in cazul inelelor exista dimensiuni standard dar diferite de la un model la altul, fiind pretabile pentru a fi purtate al baza degeteleor, pentru falanga superioara, pentru degetele mici sau pentru degetele de la picioare.
Exista o gama variata de produse disponibile pe site care au monturi "fantezie" (de ex: colturi si margini intrerupte pentru inelele reglabile cu urechi) si cu care va puteti agata hainele sau va puteti zgaria daca nu sunteti atenti.

De asemenea, este foarte important sa ne furnizati datele de livrare corecte si complete (inclusiv numar de apartment si numarul de interfon exact, atunci cand exista) precum si codul postal daca il cunoasteti exact.
Daca aveti si alte mentiuni legate de comanda sau adresa de livrare va rugam sa le specificati in rubrica de comentarii din pagina de "finalizare comanda".

Daca nu v-a fost livrata comanda in timpul estimat pe pagina produsului, va recomandam sa intrati pe www.dpd.com/ro sau sa sunati in centrala DPD (0212509360) si sa intrebati de numarul awb care insoteste coletul dumneavoastra (dupa ce l-ati aflat de la noi) iar apoi sa cereti informatii in legatura cu pozitia acestuia, inclusiv numarul de telefon al curierului zonal. Din pacate, in unele situatii si perioade mai aglomerate, se intampla sa se rataceasca sau sa nu iasa coletul in livrare din depozit si atunci este posibil sa fie returnat inapoi in sediul nostru.

Ne rezervam dreptul de a anula automat comenzile care nu pot fi onorate din cauza indisponibilitatii destinatarului (telefonic sau la adresa de livrare) sau a altor nereguli constatate in legatura cu acesta.

  Produsul a fost adăugat în coș